Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




IMT v izumiranju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

kamrca
Traktorist


Pridružen/-a: 01.01. 2007, 10:32
Prispevkov: 109

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2019 18:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@ravninc

Web ne dela več. Niti domene niso plačali.

Glede rez. delov: so poprijeli Indijci (niti ne toliko Žuti).
"No problemas" naslednjih 50 let.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 1904

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2019 21:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja, res so prevzeli indijci samo kvaliteta delov je pa porazna.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

DonFelipe
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14
Prispevkov: 1156

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2023 21:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Evo njihova spletna stran
https://www.tafe.com/tractors/imt/

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

popit
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22
Prispevkov: 299
Kraj: Ravne

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2023 08:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mainman je napisal/a:
Ja, res so prevzeli indijci samo kvaliteta delov je pa porazna.


A to po mnenju srbov, katerih ponos je bil hudo ranjen in sedaj izlivajo gnojnico pod vsako objavo TAFE? Ti južni pa vzhodni stroji nikoli niso bili ne vem kaj kvalitetni, ampak ker smo njihov obstoj povezali z našo mladostjo, nismo sposobni neke dobre presoje...
Kater novodoben traktor bo po 4000 urah danes zrel za generalko kakor jih je bilo zrelih 90% prej omenjenih? Žal danes vsak kitajc zmore več in dlje kakor so zmogli IMT-ji, Torpedoti, UTB-ji, stari Zetorji,.. So pa včasih glede na časovno obdobje traktorji zdržali dlje, saj so v povprečju delali manj, kakor pa delajo danes. Jaz se ne spomnim, da bi se nekoč s traktorji vozili dnevno, ampak se je malo večje zalavfalo kadar je bilo res potrebno, drugače se je pa šparalo Wink
In za konec. Saj veliko delov za IMT še vedno prihaja iz juge, od nekdanjih poddobaviteljev IMT-ja, pa so ravno tako neka tretja kvaliteta glede na današnja pričakovanja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

DonFelipe
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14
Prispevkov: 1156

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2023 11:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja, te novodobni ne bodo zdržali dolgo ker niso delani za velike obremenitvi sploh če imajo ogomno elektronike v sebi.
Res je, da se včasih z njimi ni veliko vozilo naokoli kot danes, ampak je bilo vse ročno delano in ni bilo okrasnih plastik ter ostalih nepotrebnih dodatkov.
Danes se vse samo servisira in dokupuje priključke medtem ko si včasih vse imel na enem stroju.
Dobavitelji rezervnih delov ter priključkov pa so še vedno, s to razliko da so poceni v primerjavi z ostalimi kjer šteje samo imidž.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 1904

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2023 13:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Z deli so problemi ker večkrat del že s trgovine pride defekten in potem v roku nekaj delovnih ur ponovno popravljaš. Imam nekaj izkušenj.

Kar se tiče novodobnih traktorje in generalk. JD in še marsikatera "priznana" znamka ima pri omenjenih urah (4k) za sabo že prvo, če ne drugo generalko. Malo spremljajte tuje mehanike kaj pravijo.

Stari traktorji so ure šteli šele pri 1500 obratih, novi jih štejejo vedno. Če gledaš enega imt-ja z 6 in več tisoč ur (imam dva taka) in to brez generalk ali večjih posegov, to pomeni cca 15-20k ur pri sodobnem traktorju.

Problem novih traktorjev je elektronika in "eko" pritekline.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1169

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2023 15:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ok, ampak pretiravati s hvaljenjem teh jugo starin spet ne gre. Sicer nisem nikoli kaj dosti delal z IMT, malo več pa z Zetorji. Pravilo je bilo, da je bilo treba pozimi to šraufati, da je potem čez poletje bil kolikor toliko mir. Malo manj je tega pri sodobnih traktorjih. Sploh motorji niso primerljivi s starimi.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 1904

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2023 19:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nihče ne hvali imt-jev, vemo kakšni so, ampak delajo pa. Kot pravijo dokler olje teče ni problem, ko preneha se je pa potrebno sekirati. Z temi jugo traktorji je marsikatera kmetija preživela in zrasla v to kar je zdaj.
Eni si kaj drugega ne moremo privoščiti. Tisti, ki pa jim davkoplačevalci preko razpisov financiramo nove stroje pa lahko kupujejo moderne traktorje priznanih znamk.

Pa saj tudi priznane znamke niso boljše, stari traktorji so bili dobri, jih je dosti dočakalo 20+k ur, ti novejši so pa skupocalo nekaj železa, dosti plastike in elektronike. Vse dimenzionirano na to, da crkne ob točno določeni uri, večkrat pa še tega ne zdrži. Generalke pri 4k urah niso redkost. Po drugi strani pa deli dragi kot žafran. Začni spremljati velike farme in tuje mehanike pa boš hitro spremenil mnenje ko boš slišal kaj imajo za povedati. Zato se pa tudi sliši, da se farmerji, ko pride na dražbo kakšen stari JD z malo urami, skoraj ne pobijejo kdo ga bo kupil. .


Nazadnje urejal/a mainman 28 Nov 2023 06:30; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

DonFelipe
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14
Prispevkov: 1156

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2023 00:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Drži, preveč je teh ''eko'' pritrklin ter se gre bolj za šminko ne pa trdo kmečko delo.
Včasih je bilo vse predimenzionirano, danes pa je vse poddimenzionirano oziroma za silo narejeno.
Saj če pogledaš osebna vozila je Twingo II bil izdelovan pri nas, sedaj pa bolj oskubljenega izdelujejo v Argentini in Iranu ; torej če imaš možnost kupiš novega precej ceneje, vgradiš pa mu slovensko in francosko opremo in si zmagal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

popit
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22
Prispevkov: 299
Kraj: Ravne

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2023 08:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


malo preveč posplošujete pa na vse gledate preveč nostalgično Smile Jaz si upam trditi, da večino stvari danes delamo boljše, in za dlje časa. Vzamimo na primer avtomobile. Zastava 101, dejansko se je pol avta menjalo na 30000km, s tem da pleh si lahko samo krpal Wink Če si kupoval Fiat dele je bilo boljše. To bo povedal vsak, ki malce realno gleda na takratno čudo tehnike in ne z vidika mladosti. Jaz sem mlajši in nisem pustil mladosti v jugi tako da poslušam od mehanikov in ljudi ki ne obožujejo preteklosti in so sposobni realne presoje. Jaz samo vem, da je naša katrca v 10ih letih pri hiši dočakala dobrih 100000km, bila enkrat cela pobarvana, motor pri koncu... Fičkoti al pa peglezni, katere smo kot mulci kupovali za treninge po vaških cestah, so bili letnik 85 in naprej npr pa so bili sredi 90ih totalno za odpad (rja, motor zanič,..), danes pa na cesti vidiš avtomobile v povprečju starejše od njih pa jih noben dnevno ne šravfa... Saj pride do okvar, ampak si upam trditi da mnogo manj...je pa res da včasih si traktor popravil sam, danes pa razen mehanike težko kaj in to nekaterim ne paše (cena,..).
Ker pa delam v avtomobilski vem, da se na kakovost daje toliko kot še nikoli v zgodovini in tukaj me ne bo noben prepričal v nasprotno. Bolj ozke tolerance pomenijo v končni fazi manj vibracij, manj neželenih obremenitev na materiale in seveda nekateri to izkoriščajo za manj robustne sisteme. Kar pa še zdaleč ne pomeni slabo. Moderne modelirne tehnike nam omogočajo, da se lahko bolj špara na materialih, kar pa ne pomeni sistemsko šibkejše konstrukcije Wink Pač sledi se trendom po udobnosti, estetiki, uporabnosti in varnosti, kar na koncu zahtevamo vsi za čim manj denarja , posledično nevede narekujemo smernice kot družba in ne par posameznikov Wink
In če se vrnemo k starejši tehniki... Tomosa sem znal miže rastraviti pa sestaviti, ampak ne zaradi veselja, temveč ker če si hotel, da se boš peljal si tudi šravfal. Vespa je bila mercedes proti njemu...dejansko sem se z njo vozil več kakor šravfal...nov skuter pa samo še vozim Smile Je pa res da če kaj crkne se pa denarnica fajn izprazne, ampak da stvar dela je zame nad ceno vsakoletnega več tedenskega šravfanja Wink
Tudi s traktorji je enako...moja UTB in tomo vinkovič sta čez zimo narazen, da preživita poletje...je pa res da popravim veliko za 100€ Smile ampak roko na srce rajši bi imel nekaj let mir, ker sem že počasi sit krpanja te zastarele (ne izrabljene) tehnike Smile da ne govorim kakšne tehnične rešitve so bile takrat uporabljene... točnosti nikjer, v ulitkih lunkerji, zobniki z zračnostjo da ti gre na smeh, balansiranje od oka, motorji klokotajo kakor da se bi sproti odločali na katermu cilindru bo prej prišlo do eksplozije goriva,...da o puščanju olja, varnosti, hrupu, možnosti izbire brzin in vsega za današnji čas nujnega ne govorim Smile Pač svet se vrti dalje in naši zanamci bodo pa o današnjih traktorjih govorili o presežkih... Je bila pa že 40 let nazaj razlika med vzhodom in zahodom. CNH, International, John deere, Fendt pa še kater so bili kar nekaj stopničk nad vzhodnjaško kopirano šaro...pa brez zamere Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
Stran 7 od 9

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.