Mal je odvisno kaj boš delal s traktorjem, pa potem izberi ali 3 ali 4 cilindre motor. Pa tudi samo kubikažo glej. Sem imel možnost testirat Lindner Lintrac 115 LS (4 cilindre, 3600ccm motor) na relaciji Sl. Bistrica - Savinjska dolina (v obe smeri). Kdor pozna to cesto ve, da je kak klanec pa ne ravno nežen vmes pa je zadeva že prazna ponekod komaj s drugo prestavo, počasno polovičko prikihala v klanec. Reduktor v tahitri seveda. In ker ima vse skupaj komaj 16x16 brzin, mala kubikaža plus vsa eko navlaka gor in hitro rata kriza. Plus tega nima 40 pri znižanih obratih in moraš zadevo tišat kot norc, da se vsaj pelješ pa da ne rabiš na vsaki avtobusni stat.
Kolega ima T4040, 4,5l motor ampak zadeva gre pa v klanc ko raketa, naprimer JD 5620 (odprt na nekaj čez 100 konjev, dodatno zmontiran turbo), ga plavček poriva v klanc.
Od menjalnikov je bila ta opcija 32x16 pri CNH še najboljša, naprej dovolj brzin, nazaj tudi. Če bi se pa sedaj odločeval, bi pa vzel SDF grupo če gledamo te vstopne modele samo zaradi menjalnika. Če hočeš pri CNH-u kaj več brzin je pa potem treba pogledat že za T4 modelom, ki ima opcijo 20x20 menjalnika. |