| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tom_II Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 23.04. 2008, 13:06 Prispevkov: 225 Kraj: Primorska (vasica ob reki Vipavi)
|
Objavljeno: 28 Jan 2014 17:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ja brez problema lahko uporabiš hidravliko iz hitrih spojk na traktorju jaz sem naredil tako, da je sistem ločen in ga lahko uporabljam tudi na traktorju, (IMT) ki ima nevem kakšne izbire glede priklopa. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Palba Traktorist
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 10:32 Prispevkov: 117
|
Objavljeno: 28 Jan 2014 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Aha...se mi je zdelo, da nebi smelo biti težav!
Ali bi lahko dobil kršne podatke od teh ventilov katere imaš vgrajene, elektro komande, omejevalec tlaka...da bi jih lažje našel, kar potrebujem?
Kje si pa to kupil in koliko te je koštala ta predelava? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tom_II Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 23.04. 2008, 13:06 Prispevkov: 225 Kraj: Primorska (vasica ob reki Vipavi)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Palba Traktorist
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 10:32 Prispevkov: 117
|
Objavljeno: 29 Jan 2014 09:12 Naslov sporočila: |
|
|
Super!
Povej, če bi še 1x delal ali bi kaj spremenil/drugače naredil.....ali se mogoče celo nebi lotil predelav?
Si zadovoljen z predelavo, dela vse kot mora...kot si si predstavljal....ali kaj nagaja??
Hvala za slike!
Lp.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tom_II Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 23.04. 2008, 13:06 Prispevkov: 225 Kraj: Primorska (vasica ob reki Vipavi)
|
Objavljeno: 29 Jan 2014 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
Dela vse super in bi še enkrat naredil podobno, kaj bi spremenil pa ne bom povedal ker so to moje zamisli upam da razumeš.
Če bom in ko bom bom pa predelal močnejši vitel ker namrečna tem 5SI modelu je kar malo švoh konstrukcije kar mi je že Krpan rekel.
lp
tomaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Palba Traktorist
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 10:32 Prispevkov: 117
|
Objavljeno: 29 Jan 2014 13:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ja seveda razumem ...ni problema!
Imam pa še en problemček oziroma pomislek glede traktorske črpalke.
Za pogon vitla (krmiljenje ventilov) bom uporabil traktorsko črpalko (preko kiper ventila)
Me pa malo skrbi, da se bo olje pregrevalo, glede na to da ima traktorska črp. 22,3L/min 160BAR pri 1500obr/min...na vitel bom moral pa zreducirat na cca 80bar in seveda manjše litre.
Tu bo potem prihajalo do trenja...in če bo to obratovalo "cel dan"...zna bit problem.
Kej mislite vi? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tom_II Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 23.04. 2008, 13:06 Prispevkov: 225 Kraj: Primorska (vasica ob reki Vipavi)
|
Objavljeno: 29 Jan 2014 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ni problem ker tisti ventil VMSP-78 skrbi, da je v sistemu tlak ki ga potrebuješ jaz imam tam okrog 80.
Ventil pa deluje nekako tako:
Najprej polni tlak v akumulator dokler ne doseže željenega, ko doseže željen v (moje primeru 80 bar) pa se perklopi in olje prosto potuje okrog (tlačni-povratn vod)brez segrevanja.
Upam da sem jasno napisal.
lp
tomaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Palba Traktorist
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 10:32 Prispevkov: 117
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mstrek Moderator

Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5110 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 30 Jan 2014 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj pa je težava pretok? Sej je še boljše, da hitrej vklopi in izklopi cilinder na vitli...kaj ni?
Kaj vrtiš kardan direktno ali prek menjalnika med vitlanjem? Sej menda to delaš z zetorjem? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Palba Traktorist
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 10:32 Prispevkov: 117
|
Objavljeno: 30 Jan 2014 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
JA...u bistvu imaš PRAV! Da čim hitrej vklopi/izklopi.
(Mislim da) direktno. Ker to s menjalniko niti nisem nikoli probal.
Vklopim ročico in se potlej kardan vrti ves čas.
Kako pa deluje to preko menjalnika...reguliraš obrate kardana višje/nižje...odvisno v kateri prestavi imaš?
Ja, zetor 5340 2000L |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|