Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1108 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 10 Apr 2025 09:21 Naslov sporočila: |
|
|
@poljedelec, poslal sem ti zasebno sporočilo.
Lahko preveriš in mi odgovoriš? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 456
|
Objavljeno: 28 Apr 2025 10:25 Naslov sporočila: |
|
|
Ali lahko kdo napiše kaj bo moralo biti po novem vse zavarovano - navodila so za moj okus tako splošna, da mi ni čisto jasno kaj da in kaj ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1108 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 29 Apr 2025 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
kakšno zavarovanje, kakšna navodila? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 456
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1356
|
Objavljeno: 30 Apr 2025 05:26 Naslov sporočila: |
|
|
Kje je zdrava pamet in kje je kmetijska zbornica, da take neumnosti gredo skozi??
Balirka, ki se v veliki meri uporablja za storitve je lahko brez zavarovanja, nakladalka, ki se uporablja za lastno rabo mora biti pa zavarovana. Še malo, pa bo treba zavarovati robotske kosilnice, če bi slučajno kak čipiran mačk hodil naokrog in bi ga oskubila..
Motokultivator mora biti zavarovan...
BCS630 se pa itak šteje za oborožitev in je potrebno orožni list... ) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2054
|
Objavljeno: 30 Apr 2025 07:04 Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je preprosta, v EU/SLO se več nič ne proizvaja. Večina ekonomije nam bazira na prekladanju nepotrebnih papirjev in neuporabnih birokratih/parazitih, ki jih je čedalje več, potem se pa dogaja to kar se dogaja.
Po drugi strani pa se tile papir idijoti sprašujejo zakaj ostaneje sredstva na razpisih neizkoriščena, če pa je toliko stroškov in birokracije, da vsak, ki si ve vsaj malo preračunati, ne gre v to.
Če se vrnemo nazaj na temo, v marcu sem spraševal svojega zastopnika o tem, pa ni še nič vedel. Koliko tole berem bom moral dodatno zavarovati vse prikolice, cisterno, nakladalko, trosilec gnoja, še oni kmečki voz, ki je v uporabi enkrat letno. Edino balirko so zgleda da izključili, zgleda da je nekdo zlobiral, ker balirke so že v osnovi dokaj široki priključki, ki so dosti na cestah.
Kazni so konkretne, me pa zanima kako to mislijo kontrolirati, sam bom zavaroval samo priključke, ki so na javnih cestah, to so samo prikolice. Ostalo pa uporabljam okoli hiše ali pa na bližnjih parcelah do katerih pridem preko poljske poti.
Zanima me koliko si bodo spet vzele naše zavarovalnice. Verjetno lahko spet pričakujemo konkreten skok premij.
Glede KGZS pa škoda besed, dokler bodo imeli prisilno financiranje bo tako. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 508 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 30 Apr 2025 07:31 Naslov sporočila: |
|
|
Država SLO v mnogih primerih zamuja z implementacijo EU direktiv in zakonodaje, tukaj pa hiti. Kaže da ima zavarovalniški lobi interes čimprej kasirat.
Jaz imam 4 traktorje (od 35 do 115 KM, dva sta že presegla starost oldtajmerja) na hribovski kmetiji, vsak ima svoje delo, od travnika do gozda. Kaj bom sedaj prodal 2 ali kar 3 in za tračni obračalnik 2,3m , pajka,... uporabil kar traktor z 115 KM??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tilen123 Kmetovalec

Pridružen/-a: 07.07. 2020, 19:22 Prispevkov: 48
|
Objavljeno: 30 Apr 2025 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | Kazni so konkretne, me pa zanima kako to mislijo kontrolirati, sam bom zavaroval samo priključke, ki so na javnih cestah, to so samo prikolice. Ostalo pa uporabljam okoli hiše ali pa na bližnjih parcelah do katerih pridem preko poljske poti.
|
Kakor sem jst razumel, je da tudi če ne greš na cesto moraš imeti zavarovano. Da se v "javne" ceste tudi vklučuje makadam in kolovoze in gozdove in da zaradi tega mora biti zavarovano.
Vsaj tako je bilo nam povedano na sestanku
mainman je napisal/a: | Če se vrnemo nazaj na temo, v marcu sem spraševal svojega zastopnika o tem, pa ni še nič vedel. Koliko tole berem bom moral dodatno zavarovati vse prikolice, cisterno, nakladalko, trosilec gnoja, še oni kmečki voz, ki je v uporabi enkrat letno. Edino balirko so zgleda da izključili, zgleda da je nekdo zlobiral, ker balirke so že v osnovi dokaj široki priključki, ki so dosti na cestah. |
Če imaš priključek, kateri prenaša tovor v razmerju svoje mase proti tovoru, če je večje ali enako 1:3, potem moraš zavarovati.
Torej, če imaš prikolco katera je 1T težka in največja skupna masa (prazna prikolica + tovor) je pod 3T (torej lahko največ naložiš 1999kg), potem ne rabiš zavarovati. Če pa to razmerje 1:3 presega, pa nima veze kakšen priklopnik je, ga moraš zavarovati (samo tiste priključke katere vlečeš in ne nosiš, torej platoja ne rabiš zavarovati)
Slika za primer
mainman je napisal/a: | Zanima me koliko si bodo spet vzele naše zavarovalnice. Verjetno lahko spet pričakujemo konkreten skok premij.
|
Se mi to zdi komplet zabitost za to, ker tudi po tem zavarovanju, če imaš priključek prikloplen na traktor, ti bodo vlekli iz traktorskega zavarovanja in ne od priključka.
V edinem primeru, da ti vlečejo iz zavarovanja iz priključka, je če se odklopljen priključek sam zapelje in se zabije v avto ali ustvari kakšno drugo škodo.
Pač, sam nov način, kako se še bolj oskubi kmeta[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2054
|
Objavljeno: 30 Apr 2025 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za razlage.
Makedamske ceste so mislim da klasirane v dve kategoriji, vem, da je v naši občini tako, imamo take, kjer traktorja ni potrebno imeti registriranega, na enih pa je to potrebno, torej enako kot na asfaltu. Zgleda da bodo zdaj to posplošili.
Glede razlage kdaj se uporabi AO zavarovanje traktorja mi je pred časom enako razlagal zastopnik, AO krije tudi priklopnik, ne krije ga samo v primeru da bi se ti recimo med vožnjo odklopil in zabil v kakšen avto, ...
Če so premije na sliki, ki si jo dal resnične in vse kar pišeš drži, potem lahko kar zaprem kmetijo, imam kar nekaj teh priključkov in bom delal samo še za zavarovanje, že zdaj si recimo ne morem privoščiti zavarovanja pridelkov ker mi potem nič ne ostane in rajši sprejemam tveganje, pa tudi glede na kalkulacije/izkušnje se zavarovanje žit, koruze ne splača, zavarovalnica je vedno v plusu, ti pa dobiš mogoče premijo nazaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1105 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 30 Apr 2025 10:14 Naslov sporočila: |
|
|
Strošek gor strošek dol. Vsi smo v istem zosu glede tega plačevanja premij.
Glejmo drugače na zadevo. Velika večina nas plačuje zavarovanje AO+, ki je namenjeno za škodo, ki jo utrpi voznik avtomobila/traktorja, ki je povzročitelj nesreče. Hvala bogu in naj tako ostane, tega zavarovanja ne koristimo pogosto ali pa sploh ne. Če gremo statistiko gledat na prevožene kilometre, je absolutno nepotrebno, ker je tako majhna verjetnost, da še na lotu prej zadeneš manjši dobitek od sedmice.
Tako je pa tudi sedaj z zavarovanji priključkov. Zelo mala verjetnost je, da bo priključek sam od sebe napravil škodo. Da se bo prikolica, ki bo parkirana, se zapeljala po hribu navzdol in zaletela v sosedovo hišo, je verjetnost praktično enako nič. Ampak, ko pa pride do frke, potem je pa problem vzeti denar v roke in povrniti škodo. Če imaš pa kakšnega prijaznega soseda, potem boš pa kri lulal. Tako bo pa zavarovalnica plačala in se ne boš sekiral.
Mi je pa grozno, da ni potrebe po obveznem zavarovanju v prometu delovnih strojev, ala kombinirka, rovokopač itd. Saj so več na cesti, kot smo s traktorji na cesti, lahko jih upravlja 15 letni mulo, ki ga hormoni razganjajo, za traktor moraš imeti opravljen izpit, varno delo in star 18 let, ko si v glavi že malo bližje odgovornemu ravnanju.
Tako da se ne splača obremenjevat s tem kar je obvezno. Pač je potrebno in gremo dalje ali pa tudi ne. Saj potrošnik vse plača.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|