Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Motor kadi
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

arepense
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2008 19:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri dvotaktnem dizlu snameš izpušni kolektor in če vrtiš motor na roko vidiš bate in obročke,na samem ihodu iz valja v kolektor se nabere garež oziroma zapečene saje,kar je precej trdo in to je potrebno vsake toliko časa očistit.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

_mihec_
Traktorist


Pridružen/-a: 18.10. 2006, 20:36
Prispevkov: 113
Kraj: Obrež

PrispevekObjavljeno: 06 Sep 2008 14:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


fireman.peter je napisal/a:
Zakaj in kako pa polomi obročke Question


zato ker ni poplnega izhoda izpušnih plinov. ker saje zadelajo izpušni izhod in pride do nepravilne mešanice goriva in zraka, in pride do pregrevanja. in iz tega sledi lom obročkov. in če vzameš dol ko čistiš.. pa lahko preveriš obročke ker se vidijo skos luknjo

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 27 Okt 2008 13:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Bom kar tukaj nekaj vprašal:

In sicer me zanima, če ima kdo izkušnje o dodajanju petroleja k nafti. To kaj vpliva na motor? Nekje sem zasledil, da če želiš prikriti kurilca v dizelskem motorju da moraš natočiti 1/4 prave nafte, 3/4 kurilca in še 1 liter petroleja na rezervoar. Baje v tej mešanici cariniki na prvi pogled ne morejo odkriti kurilca, razen če ga ne dajo na kemijsko analizo Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

arepense
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 03 Nov 2008 20:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Petroleja ne, sem pa dodal bencin, no ne jaz ampak svak je v bencinarja natočil nafto pol je pač moral spraznit rezervar in sem jaz uzel tisto nafto, ki je bila mešana z bencinom približno pol pol,dolil sem še nekaj nafte tako da je bilo razmerje približno ena proti pet,nato pa pok v Holderčka AG3 ki ima dvotaktno mašino in čudo skoraj ne kadi upam da mi ga ne bo vrag uzel. Twisted Evil

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

arepense
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 03 Nov 2008 21:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mstrek je napisal/a:
Bom kar tukaj nekaj vprašal:

In sicer me zanima, če ima kdo izkušnje o dodajanju petroleja k nafti. To kaj vpliva na motor? Nekje sem zasledil, da če želiš prikriti kurilca v dizelskem motorju da moraš natočiti 1/4 prave nafte, 3/4 kurilca in še 1 liter petroleja na rezervoar. Baje v tej mešanici cariniki na prvi pogled ne morejo odkriti kurilca, razen če ga ne dajo na kemijsko analizo Wink


Pa cariniku liter šnopsa pol pa se mu jebe kaj je notri. Confused

Kurilca ne moreš prikriti saj so bili primeri,ko je zaradi strožjega zakona prešaltal na DIZL točil ga pa je v neočiščen rezervar ki je imel usedline od kurilca vsi pa vemo kaj vse so prodajal za kurilno olje.Da bi pa to mešal po eni čudni formuili da bi ga razbarval bi pa padel že na hitrem testu ob cesti saj bi ti izmeri preveč žvepla v nafti,to je bila tista bela nafta iz avstrije na kateri je kar nekaj ljudi obogatelo,oziroma kurilno olje le da brez dodane barve. Crying or Very sad

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dragunov
Traktorist


Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56
Prispevkov: 124
Kraj: Radlje ob dravi

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2008 18:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ne zakriješ kurilca, čeprav ga razbarvaš, ker dodajo neko stvar, ki jim služi kot indikator in z tem ugotovijo razbarvano kurilno olje. Vedo tudi to na kateri črpalki si tankal nafto. Ni heca več z tem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

sančo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44
Prispevkov: 612
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2008 18:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Moje mnenje je,naj se vsak izdelek uporablja,za kar je namenjen. S plinskim oljem naj se poganja motorje,s kurilnim pa ogreva. Sej če si majhen kmet,itak porabiš malo nafte,za večje pa obstaja vračilo trošarine.

Glede petroleja pa...jaz sem ga pred 15,al pa 20-etimi leti mešal z nafto zaradi lažjega vžiga pozimi pri nizkih temperaturah,zdaj se mi zdi da to ni več potrebno,saj je današnja nafta precej kvalitetnejša. Bencin in nafto pa ni dobro mešat,saj ima en oktansko število,druga pa cetansko,to pa ne gre skup.

Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

tonik
Vajenec


Pridružen/-a: 20.04. 2008, 19:54
Prispevkov: 24
Kraj: bela krajina

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2008 19:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ja nafta se lahko meša z bencinom do 10% največ 15% v ekstremno
nizkih temperaturah samo zaradi lažjega vžiga.
z petrolejem se pa lahko meša do 30% brez strahu zaradi nizkih temperatur,da se nafta ne parafinira-zgosti.
v obeh primerih gre za večjo eksplozivnost,večje obremenitve,segrevanje motorja in večja moč.
na kratko po domače:bencin izpira motor
nafta in petrolej sta mastna in mažeta motor

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

tonik
Vajenec


Pridružen/-a: 20.04. 2008, 19:54
Prispevkov: 24
Kraj: bela krajina

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2008 19:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


da motor kadi plavo so krivi batni obročki,vodila ventilov in dize.
najbrž ti je poraba olja velika.
črn dim je slabo izgorela nafta
bel dim je znak za vodo,kondenz
plavi dim je pa znak za zgorevanje olja. Idea

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

zetor4340
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21
Prispevkov: 583

PrispevekObjavljeno: 05 Nov 2008 18:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tonik je napisal/a:
da motor kadi plavo so krivi batni obročki,vodila ventilov in dize.
najbrž ti je poraba olja velika.
črn dim je slabo izgorela nafta
bel dim je znak za vodo,kondenz
plavi dim je pa znak za zgorevanje olja. Idea


Vidu sm že primer, ko je na traktorju skoz auspuh tekla taka rumena tekočina in to samo pod malimi obrati.

Vzrok: slabo izgorevanje Question

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.