Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Labin Progres
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Enoosni traktorji
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 03 Maj 2009 17:10    Naslov sporočila: Labin Progres

Odgovori s citatom


Pozdravljeni! Mi imamo omenjen motokultivator.Je letnik 2008,ima 15km,vžig na ključ,trenutno pa ima okoli 60ur. Na njem imamo večino časa pripeto pogonsko prikolico (nosilnost:1T),znjim pa tudi orjemo (plug je enobrazdni obračalni),frezamo in kosimo (greben 130 cm). Zaenkrat vse deluje brezhibno.

Ga ima še kdo?
Kako ste zadovoljni?
Kaj z njim počnete?

Skratka povejte kaj o njih Exclamation

Lep pozdrav!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

poles
Vajenec


Pridružen/-a: 22.09. 2010, 18:45
Prispevkov: 13
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 15 Nov 2010 16:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Imam priliko kupit motokultivator Labin Progres s pogonsko prikolico. Je letnik tam nekje 1978. Zanima me čimveč informacij o njem ter kakšen nasvet. Zanima me tudi, kdaj je dobro vklopit tudi pogonsko prikolico; samo po slabem terenu ali tudi na asfaltu? Kaj pa če je asfaltirana cesta zelo strma (navzdol)?.
Najlepša hvala za vse dobrodošle informacije, nasvete, opozorila.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

traktorist 330
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 09.03. 2010, 15:06
Prispevkov: 66
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: 15 Nov 2010 16:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


poles je napisal/a:
Imam priliko kupit motokultivator Labin Progres s pogonsko prikolico. Je letnik tam nekje 1978. Zanima me čimveč informacij o njem ter kakšen nasvet. Zanima me tudi, kdaj je dobro vklopit tudi pogonsko prikolico; samo po slabem terenu ali tudi na asfaltu? Kaj pa če je asfaltirana cesta zelo strma (navzdol)?.
Najlepša hvala za vse dobrodošle informacije, nasvete, opozorila.


ja pomoje je najbolj uključit pogonsko prikolico po slabem terenu pa tudi na asfaltu ko greš navzdol Cool

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 15 Nov 2010 17:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Torej kot že omenjeno,smo pri nas latniki 3 leta starega Labina,ki je razen "šminke" pravzaprav isti kakor omenjen (@poles)! Prikolica ima stalni sinhroniziran pogon...če pogona nebi želel uporablati,pač nebi priklopil kardana,vendar bi se brez pogona prikolice tudi prazen težko premikal oz. je to čisti nesmisel.

Kardan ima dve hitrosti:

Hitro --> cca. 930 obr/min

Počasno --> cca. 570 obr/min

Tretja možnost vrtenja kardana je SINHRON ki se ga obvezno uporablja v kombinaciji s pogonjsko prikolico,saj lahko v nasprotnem primeru pride do lomov. (Na to bodi previden)

Za model ki ga omenjaš ti,sicer nisem prepričan,naš pa ima neako pol-sinhroniziran menjalnik -->

Na eni ročici nastavljaš prestave (skupino)--> R1-R2 , 1.-2. ,3.-4. (a le ko mašina miruje)

Na drugi ročici pa izbiraš med posamezno prestavo
(R1 ali R2 , 1. ali 2. ,3. ali 4. ) to pa je možno med samo vožnjo.
(Upam da je dost razumljivo napisano)


Za še kakšno bolj konkretno informacijo pa le uprašaj!

Lp.Urban Klančar

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

poles
Vajenec


Pridružen/-a: 22.09. 2010, 18:45
Prispevkov: 13
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 15 Nov 2010 23:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Klančar je napisal/a:


Tretja možnost vrtenja kardana je SINHRON ki se ga obvezno uporablja v kombinaciji s pogonjsko prikolico,saj lahko v nasprotnem primeru pride do lomov. (Na to bodi previden)


Lahko to malce bolj podrobno opišeš, na kaj točno je potrebno paziti, kako to funkcionira itd..?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 16 Nov 2010 15:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Prav zaprav ni nič takega...Samo pozoren moraš biti,da vedno,ko imaš priključeno prikolico daš hitrost kardana v SINHRON (da obe osi vlečeta enakomerno) -->
Pri našem to zgleda takole -->

Zajec in Želva pa sta primerna za vsa druga opravila kjer se uporablja kardan!

Ko pa sem ravno slikal sem poslikal še "položaj" prestav -->

(Tu izbereš med posamezno "SKUPINO")
Z obkroženo ročico na spodnji sliki,pa posamezno PRESTAVO
(1. ali 2. , 3 ali 4 itd.)


Morda bi lahko prilepil kak link oz. sliko kltivatorja ki ga nameravaš kupiti .

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 17 Nov 2010 08:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Klančar je napisal/a:
Prav zaprav ni nič takega...Samo pozoren moraš biti,da vedno,ko imaš priključeno prikolico daš hitrost kardana v SINHRON (da obe osi vlečeta enakomerno) -->


Se pravi prestaviš v pozicijo, da se kardan vrti prek menjalnika...tako kot opcija pri traktorjih. Nisem vedel, da imajo to opcijo tudi motokultovatorji.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 17 Nov 2010 16:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Točno tako Marko...! V nasprotnem primeru bi bili na zadnji osi veliko prevelki obrati in bi diferencial slej ko prej omagal...! Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

poles
Vajenec


Pridružen/-a: 22.09. 2010, 18:45
Prispevkov: 13
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 17 Nov 2010 16:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No, tale, ki ga bom jaz kupil, je starejši in ima malce drugače kot tvoj. Levo, kjer so brzine, je 1-2-3-4 (nobenih zajcev in želvic), desno pa rikverc ter počasna in hitra (vsaj mislim, da je tako). Me pa zanima, če vozim po cesti, a je verjetno najbolje, da imam desno na hitri brzini, levo pa na 4.? Ker že tako grejo motokultivatorji zelo počasi. Mimogrede, koliko gre max. na uro? Pogon pa bi imel vedno vklopljen na oboje (motokultivator in prikolica). Imam prav ali se motim?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 17 Nov 2010 17:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tako je...Za na cesto daš v 4 hitro in v primeru pomankanja moči (hrib) pa prestaviš v 4 počasno...!

4x4 je stalno vlklopljen...ko boš stvar enkrat malo bolj resno preizkusil,ne boš več razmišljal da bi ga izključil...!

Hitrost pa nekje od 20 do 23km/h...!

Še vedno se priporočam za kakšno slikco..!

Lp.Urban Klančar!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Enoosni traktorji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 1 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.