| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 23 Nov 2013 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
| Grega S je napisal/a: | | nejc je napisal/a: | | Tudi spredne morm malo skrajšat, tolčejo po blatniku. |
Če so dobro našpanane nebi smele tolčt. Imam isti model verig. Problem je bil edino, ker je tisti del verige, s katerim se sklene veriga bil za par čelnov predolg in je potem tisti tolkel po blatiku. Tako, da ga je blo treba nekako zvezat. |
Predolgi mi hodita verigi ki tečeta podolgem, po sredini. Imata že pripravljeno, eden od členov ni zašvasan ampak je skozi njega imbus vijak, in potem čisto enostavno krajšaš. Samo lotit se morem.
| steyrleon je napisal/a: | | @nejc naj dela,DF zgleda prav strašen v tej opremi.A plug ste predelali iz vpetja na plato da se sedaj priklopi na hidravliko? |
Vse skupaj je res veliko, bo kr nekaj težav pri obračanju. Plug je pa še vedno na plato, na dojca smo nardili vpetje in ga tudi povezali.
| ZETOR 6245 je napisal/a: | Kje pa ste (@nejc in ostali) nabavili verige, Lesce ali kaj drugega. Razmišljam da ne bi bilo slabo imeti jih. 320/70 R24 in 16.9 R28, ali bi lahko kdo na pamet rekel ceno za omenjene dimenzije?
Se zahvaljujem že v naprej. |
Verige sem kupil pri Mehanizaciji Miler, ponudili so mi res zelo ugodno ceno tik pred sezono, pa še dostava na dom. Direkt v Lescah so bile precej dražje
| drklopa je napisal/a: | | Nejc kako si zmontiral cilindre za bočni pomik?Na sliki se ne vidi dobro.Daj mi prosim pošli prosim slike na mejl,ker iz te slike se ne vidi dobro pozicije cilindrov.Si odpravil težavo "šponanja"cilindrov? |
Imam pripravljenih nekaj slik za tebe. Ti pošljem v prihodnjih dneh. Sem pa uporabil dva dvosmerna cilindra, vendar sem lajtngo priklopil na kontra stran, na stran kjer je batnica. Tako sem dosegel dvoje: plug je hitrejši levo-desno ker gre manj olja in pa drugo še bolj pomembno. Če si predstavljaš, plug imamo na tleh in ga začnemo dvigovat. Cilindra postajata predolga, ampak ker je olje na strani kjer je batnica se lahko cilindra krajšata in ni problemov. V cilindru se pač na strani batnice ustvari podtlak(poveča se volumen cilindra, količina olja pa ostane ista), vendar ko nato plug spustimo je spet use uredu. Problem se pojavi edino če imamo plug v zraku in ga zasučemo, če ga hočem potem spustiti dol, morm dat komando za levo-desno v plavajoče, nato pa ko se plug spusti ga spet zasukat v željeno smer.
Sem pa kupil vseeno varnostni ventil in naredu 5 lajtngo, je delovalo kot more, ampak problem je ker imam zelo velik fi cilindrov in mora potem velika količina olja čez tisto majhno luknjo. Je na tak način bolj španalo plug kot ga sedaj.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spile Kmetovalec

Pridružen/-a: 20.12. 2009, 18:27 Prispevkov: 96
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Blazon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.11. 2009, 10:51 Prispevkov: 944 Kraj: Okolica-LJ
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 24 Nov 2013 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
In kake ma to veze,še zmeraj se kolo lepše pelje kot kos železa,a ne??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spile Kmetovalec

Pridružen/-a: 20.12. 2009, 18:27 Prispevkov: 96
|
Objavljeno: 24 Nov 2013 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
sanke so za majhne hitrosti ter makedam veliko boljše kot kolesa. na makedamu se kolesa preveč pogrezajo ker je premajhna naležna površina. prednost sank je tudi to da lahko potegneš sneg nazaj. kolesa pa bi polomil ker se ne vrtijo 360 stopinj. konec koncev pa kolesa stanejo priblišno tisočaka in pol več kot sanke |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1762
|
Objavljeno: 24 Nov 2013 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
Aha @nejc,kje te pa bo največkrat srečevati s to kompozicijo v bližini Velenja?Kako pa DF ste že imeli kaj problemov z njim? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 24 Nov 2013 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
| steyrleon je napisal/a: | | Aha @nejc,kje te pa bo največkrat srečevati s to kompozicijo v bližini Velenja?Kako pa DF ste že imeli kaj problemov z njim? |
u velenju bo tamali letos. Dojc bo pa u šmartnem. DF pa tako, kolikor € toliko muzike cca 1000€ je bilo nenačrtovanih stroškov z njim v 700 urah |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 24 Nov 2013 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
| Spile je napisal/a: | | sanke so za majhne hitrosti ter makedam veliko boljše kot kolesa. na makedamu se kolesa preveč pogrezajo ker je premajhna naležna površina. prednost sank je tudi to da lahko potegneš sneg nazaj. kolesa pa bi polomil ker se ne vrtijo 360 stopinj. konec koncev pa kolesa stanejo priblišno tisočaka in pol več kot sanke |
Samo pri vlačenju nazaj se lahko strinjam,vse ostalo me ne boš prepričal.Vse govorim iz lastnih izkušenj!!!Hotel sem samo povedat,da je @ssercer oz.kdorkoli že,dal za komplet zadevo preko 40k€,a za kolesa je pa škoda "gnarja".V končni fazi pa,kakor komu paše  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Blazon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.11. 2009, 10:51 Prispevkov: 944 Kraj: Okolica-LJ
|
Objavljeno: 24 Nov 2013 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
| radko.grabner je napisal/a: | | In kake ma to veze,še zmeraj se kolo lepše pelje kot kos železa,a ne??? |
Kolesa za na parkirišče niso! Jih uničiš v 1 sezoni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|